Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Πρώτη μέρα γάμου....


( Εμένα όχι δεν ράγισε η καρδιά , "πέταξε" ....
Πέταξε  μακριά ....Σε μιαν  συναρπαστική  παράσταση ζωής  που άρχισε τέτοια εποχή, ( http://lygeri.pblogs.gr/2009/02/sto-dihnekes.html)
για να καταχωρηθεί στο διηνεκές.

Κι αν έπεσε η αυλαία για το κοινό   κάποιο Σεπτέμβρη, εγώ είμαι εδώ και απορώ
με εμένα που μπορώ ....


Παρακολουθώ αυτή την συναρπαστική ταινία  κάθε μέρα απ' την αρχή  κι ας μην την βιντεοσκοπήσαμε .Την ζήσαμε..)
````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Ζευγάρι μετά από 60 χρόνια γάμου κάνει κάτι που θα σου ραγίσει την καρδιά…



9 παιδιά, 16 εγγόνια, 4 δισέγγονα.

Αυτό είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα της Dona Rosa και του Seu Rousso, ενός ζευγαριού από τη Βραζιλία που μετράει ήδη 60 χρόνια έγγαμου βίου
Ο γάμος τους έλαβε χώρα το μακρινό 1957 και φαντάζει λογικό μέσα σε αυτές τις δεκαετίες να έχουν χτίσει χιλιάδες αναμνήσεις, είτε με θετικό είτε με αρνητικό πρόσημο.

Μια από αυτές αφορά σίγουρα και την ημέρα του γάμου τους από την οποία, ωστόσο, δεν είχαν φωτογραφικό υλικό.

Το κενό αυτό είχαν την ευκαιρία να το καλύψουν πριν από μερικές μέρες όταν αποφάσισαν να ανανεώσουν τους όρκους τους. Η τελετή συνοδεύτηκε από μια έξτρα επαγγελματικά και αισθητικά άψογη φωτογράφιση την οποία ανέλαβε η Sao Paulo Fotografia. 



Πηγή: /www.evianews

4 σχόλια:

  1. Κουράγιο αλλά και τσαγανό η νύφη να "παραστεί" στο γάμο της με τον ίδιο άντρα !!!!!
    Μήπως μωρέ ήθελε να τον δέσει με τα δεσμά του γάμου για άλλα εξήντα χρόνια ??????

    Ας ζήσουνε οι άνθρωποι κατ' ελάχιστον μέχρι τα εκατό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει, τι να πει κανείς για το ζευγάρι αυτό....!
    Τιμάει τις ανθρώπινες σχέσεις στον ύψιστο βαθμό Λυγερή μου.
    Καλά έκανες και μας το παρουσίασες. Κάτι τέτοια να τα βλέπουμε.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γιατι να ραγισει η καρδια μας απο κατι τετοιο; Ισα ισα αναθαρρει με τετοιες αγαπες! Σαν τη δικη τους...σαν τη δικη σας! Θυμαμαι ακομα μετα απο χρονια τη φωνη σου κι οσα μου ειχες πει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοπέλα μου !
    Και γω θυμάμαι τον αέρα της έντονης προσωπικότητά σου.
    Κι όποτε επισκέπτεσαι την σκέψη μου νοιώθω ωραία και εύχομαι τα καλύτερα για Σένα και τον Δημητράκη σου που γιορτάζει σε λίγες ημέρες. Να τον χαίρεστε και να αντλείς μέσα από την δική του ζωή δύναμη ,αισιοδοξία και δημιουργηκότητα.
    Σε ευχαριστώ .Νάσαι πάντα ακλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή